tirsdag 14. september 2010

New Pants... Me wanna!

Har länge vart sugen på ett par Heyday byxor, för er som inte vet är det ett par "finbyxor", hög i midjan med knappar i sidan och vida ben.
Satt och skulle beställa dom och tänkte att det är bättre att beställa dom till sverige, till mamma för att slippa betala tull avgift på dom. (allt över ca 300 kr måste man betala tull på) och då ringer mamma!
Och när vi pratar om hennes adress kommer jag på att för några år sen tillbaka sydde jag mig ganska exakt likadana byxor till mig själv med hjälp av ett mönster mor hade liggandes nere på sy-studion.
Perfekt, då behöver jag bara hitta tyg, och så kan hon skicka upp mönstret till mig i Oslo istället!


Mmm...gleder meg!

Du finner mer på http://www.heydayonline.co.uk/


I wanted these pants for a while, from Heyday. But i think im gonna be sewing them on my own instead, from one of my moms old patherns, that i used a couple of years ago!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar