torsdag 14. oktober 2010

Hata ryanair!

Hur svårt ska det va, att få boka ett par flygbiljetter?
Har försökt boka i två dagar nu, första gången stod det att jag skulle vänta på ett bekräftelsemail. Eftersom jag inte fått nåt, ringde jag till dom idag. Deras kundtjänst kostar 4.50 i minuten och det var den slöaste kärringen som satt på andra sidan tråden.
Hon bekräftade att bokningen inte gått igenom. Okej. Då försöker vi igen!
Då står det att sidan låst sig, men att bokningen KAN ha gått igenom. Jag ska antingen vänta på ett nytt mail, eller kontrollera genom att "logga in" med min mailadress. Då låser sig sidan igen. Och igen. Och igen.
Som sagt. Hur jävla svårt ska det va att boka två flygbiljetter?



I have been trying to book flying tickets for two days now, at Ryan Air.
Totally useless, when the booking refuse to go through, and the whole webpage locks it self over and over again...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar