mandag 1. november 2010

grönt thé, soffa och tv

Ligger idag hemma med förkylning, så fruktansvärt ont i halsen och allmänt slö.
Blir hemma från jobbet idag. Så typiskt, när jag har bara två pass denna veckan, så då måste jag ju självklart bli sjuk idag.
Längtar till min plutt kommer hem, så kan pyssla om mig!

Har däremot haft en fantastisk helg. Hemma mys med Joachim och Lasse, jag lagade mat, vi drack lite øl och så på "Farsan", lagom humoristisk svensk film av Fares Fares. Lördagen var det dags för Oslo Rock City Jamboree på Rockefeller, och vi såg bl a Carburators och The Goo Men samtidigt som vi dansade häcken av oss!
Vi var dock innan Rockefeller, på Halloween- och födelsedagsfest hos John och Marianne som hade sålt sina själar för att få deras kryp in så skrämmande och halloween-igt som möjligt!

Nu är jag dock så trött att jag itne orkar skriva mer. Ska lägga mig och slappa av i soffan istället.

2 kommentarer:

  1. Håper du føler deg bedre snart, søta;) Du får kjøre på med den teen, så håper jeg vi ser dere på fredag!!

    SvarSlett
  2. Krya på dig, själv så börjar halsen kännas av, och på torsdag ska ju vi åka till småland på bröllop.. Känns lagom skoj att bli sjuk dårå.
    Hoppas du blir bätter snart!

    Kussen

    SvarSlett