onsdag 17. november 2010

Onsdagsgöra

Idag är jag ledig, men känner att det finns massor att göra!
Till Ikea, hämta skruvar till bordet som skal sättas ihop för att stå i vardagsrummet och kanske köpa ett vanilj ljus eller två, och några glasburkar till skafferiet.
Hämta ett paket på posten åt Jokkes mormor, och jag hade behövt åka in till stan och hämta min vinterjacka, för nu börjar det bli grisigt kallt ute, och temperaturen kommer bara sjunka varje dag.. Brrr!
Och så behöver vi (=jag) tvätta, och städa undan här hemma. Vi är långt ifrån färdiga med att få in mina grejer här.
Jag hade även behövt åka till den gamla lägeheten och börja packa. Ett helt kök. Småprylar, kläder, bokhyllor och guuud det tar aldrig slut!

Igår hittade jag en jättefin skänk i mahogny på finn.no som var sjukt fin, så den ska vi förhoppningsvis hämta i veckan. Och vi hade tänkt att ta en tur till Fretex huvudlager, ( Fretex är som Frälsningsarmén eller Erikshjälpen) där jag hittat en gammal radio i teak, som jag har tänk vi kan ha som TV-bänk!

Och jag kan inte sluta tänka på hur glad jag är för att jag fått jobb på Stoff & Stil. Helt fantastiskt!

Ha en fin dag i snön!

1 kommentar:

  1. Yeahiii for jenta;) Høres ut som det blir fiiint hjemme hos dere, må komme å ta en titt snart!!

    SvarSlett