torsdag 20. januar 2011

Dusting in style!

Inte för att jag går runt här och dammar hyllorna dag ut och dag in, men fick tag i ett mönster på Ebay med tre olika plagg i samma mönster! Får ge ca 70pix med frakt till Norge fr US och tycker inte det var så farligt minsann! Speciellt när fina mönster är svåra att få tag på idag. Får alltid sy om dom så dom ser ut som jag vill ha dom!


Det är alltså ett nattlinne/negligee (har letat efter ett/en, och kommer förmodligen sy den här utan armar.
Det var även en 50-tals morgonrock-ish som jag ser för mig i ett tunt quiltat tyg och en "duster"-klänning/kappa med fickor fram. Kommer väl inte dra på mig den varje gång dammsugaren kommer fram, men tyckte den var fin iaf!

1 kommentar:

  1. Hhehe så bra;) Ser deg for meg da, skikkelig husmor med støvsugeren! De blir sikkert kjempefine:)

    SvarSlett