onsdag 5. januar 2011

Upp och ner, ner och upp

Har haft en fantastisk nyår ihop med goda vänner och min älskade sambo. Och jag kommer blogga om vår afton här på Rødtvet som slutade på Caven, med hemgång vid 06-snåret.

Men just nu är jag inte alls på humör, och känner mig allmänt nere och ledsen.
Jag längtar tills på måndag då jag ska börja mitt nya jobb. Hoppas mitt humör går upp fram tills dess, för just nu gömmer jag mig under en filt i soffan, framför ändlösa timmar tv-serier streamat på datorn.

Här får ni en fantastisk låt, framfört av en fantastisk man. Mr Johnny Cash. R.I.P.

1 kommentar:

  1. So right you are baby!!;) Nyttårsaften var super, vi får finne på noe snart igjen! Kanskje komme på besøk til oss? Ingen penger, men vi kan jo ta en hjemmekveld?? Kjipt at du føler deg nede, noe spes, eller bare været? Snart er det jobb igjen, da har du ikke tid til å ligge hjemme og kokkelure;) Du får heller nyte siste dagene med fri!! Stor klem fra meg <3 *smask*

    SvarSlett