søndag 13. februar 2011

Buzy week!

Ja denna veckan har vart lite stressig. Har jobbat för fullt, inkl lördagen, men har ändå haft tid till att sy färdigt min klänning som jag hade på mig igår kväll. Jag svängde även ihop ett par byxor ala Heyday som blev fantastiskt bra, men jag inser att ett köp av en Overlockmaskin kommer göra mina kläder mycket bättre, finare och ta kortare tid att sy! Så det får inhandlas med nästa lön.
Har fått kläder från Usa i en paket. Där låg en fantastisk leopardkjol, ett par skor som kommer va fina till våren, en kofta med pälskrage som tyvär var för liten (det dumma med nett-shopping) och massa stayups med söm som kostade typ ingenting.
Nu blir det inga bilder eftersom jag inte hittar min kabel, och blir för dyrt att skicka allt från mobilen hela tiden. Men jag tänkte visa vad jag har köpt för mitt presentkort på Los Lobos, som jag fick i julklapp av Joachim! Kolla in örhängena!

Finfina örhängen från TinyTasty! Mina är jordgubbs cheescake, som är handgjorda och bara helt fantastiska! Ni kan köpa dom på Etsy. Träffade Maiken, som är en av dom som gör smyckerna, och jag ska få mig ett par till, mot att jag har dom på mig på jobbet, och på så sätt göra reklam för Tiny Tasty!

Vi var ju på bröllop igår, Marion och Erik gifte sig på Ekeberg, och hade en fantastisk bröllopsfest! Så idag är vi lite slitna, och ska på födelsedagskalas för Joachims kusins barn. Uff, känner inte för det idag precis.

2 kommentarer:

  1. Høres ut som en koselig helg, gøy med bryllup:) Så fine!! De har masse søte smykker på TinyTasty.. Gleder meg til å se resten av innkjøpene! Kjipt det der når noe ikke passer.. Jeg kjøper gjerne koften av deg om den passer:) Eller vi kan bytte? Jeg kjøpte en sort waist cincher fra pinupgirlbotique, til å ha under kjoler ol, som jeg bestilte nå sist, som er for stor til meg...

    SvarSlett
  2. Tiny Tasty har så søte smykker! :)
    Du var veldig fin på bildet, likte overdelen din.

    SvarSlett