fredag 18. februar 2011

Weddingbells from saturday

I lördags var jag och Joachim som sagt på bröllop. Några suddiga bilder fick jag fram från kameran, så ha överseende hehe.
Fick inget foto på brudparet ihop, men här har ni några få iaf. Och till er andra som oxå var på bröllopet, var det bara jag som blev sugen på att gifta mig? ;)

5 våningar kaka. Tror det var olika smaker på lagrena, min smakade mango-dröm, alltså helt fantastisk!
Till vänster skymtar oxå fina missmargaritas, som stod bak DJ-båset och vände plattor denna afton till ära.


Erik, Malin och Joachim

Laila, Natasha och hennes man Erik.

Sondre och Tor-Arne med fantastiska leenden, och en liten skymt av Laila, frun til Tor-Arne.

Här håller flickorna tal för bruden, som ni kan se til höger av fotot, med ryggen till.

Det blev massa dans, bubbel och trevligt folk samt live musik. En mycket trevlig kväll, alla gillar väl bröllop? ;)

2 kommentarer:

  1. Så koselig det ser ut!! Bryllup er jo så fantastisk romantisk, ikke rart du ble sugen;)

    SvarSlett
  2. Hei søta! Du har fått en award;)

    http://thescarymarys.blogspot.com/2011/02/10-things-i-love-sweet-friends-award.html

    SvarSlett