fredag 8. april 2011

My feet hurts but it so worth it, walking trough fire for you

Denna veckan har varit tuff och det märks på både mig och Joachim. Småirriterade och trötta. Vi har varit i huset till sent varje kväll, och även sovit där när vi tyckte det blev för sent för att köra hem till Oslo. Igår grillade vi, kallt som attan var det när solen gick ner, och det blir verkligen bäcksvart där ute! Inhandlade några lyktor häromdagen som får stå ute, och en har vi i källaren när vi ska elda i vedugnen. Ska jobba sent ikväll och jobba lørdag denna helgen med så blir hemma i lägenheten ikväll, kanske får packa lite. Tiden går så fort och jag undrar hur vi ska hinna med allt, om vi ska försöka flytta in till påsk. Och det vill jag så innerligt! Men som Joachim sa idag, vi har bara haft nycklarna i en vecka, och vi har fått gjort otroligt mycket på den veckan. Rivit köksinredningen och golv i vardagsrum och kök. Att skrapa bort limmet från trägolvet är hittils det jävligaste, och det tar tid men ska ha det borta på söndag kväll. Igår beställde vi ny säng på Jysk och tror den blir jättebra! Nu ska jag försöka sy lite tänkte jag.

Och för er som ska ut och kalasa ikväll, det är Burlesque-sahow på Parkteatret. Don´t miss!
Där finner ni bl a min goda väninna Scary Mary  som fyller år idag! Grattis grattis! Och så ska även fina Thea  (Miss Lola Diamond) dansa  som en del av showen.



1 kommentar:

  1. Så gøy!! Gleder meg sånn til å se huset:D Skjønner så inderlig godt at du er utålmodig, ville vært like utålmodig selv;) Hahha Så digg å se at det skjer saker og ting og at det blir sånn som DERE vil ha det! Må være en digg følelse. Stor klem på deg, vakre!!

    Showet var fantastisk, dere får dra med kroppene deres neste år;) Kansje det er på bursdan' da også? hoho

    SvarSlett