onsdag 13. april 2011

Uppdatering renovering. Koffein är min drog.

Tiden flyger iväg, men jag måste säga att jag är stolt över vad vi åstadkommit på 1,5 vecka!
Att jag nästan svimmade på jobbet i fredags gjorde ju inte helgen bättre eftersom jag var helt död. Utmattad och trött. Man tror man är en maskin, och tror vi gick lite för hårt in så fort vi fick nyckeln.
Men ska vi försöka flytta in til påsk så måste vi jobba på!

Slappar på terassen med våra fantastiska trädgårdsmöbler.

Många sommarkvällar kommer avnjutas här!

Vi hann med loppmaknad där jag hittade en hatthylla, och var en sväng på Maxbo och köpte thuja plantor till en ny häck!

43 plantor fyllde upp Chevan


Lim+filt+vatten=bajs?


Dörröppning mellan kök och vardagsrum stängd och väggen är uppe!

En trött men nöjd Joachim

 En trött men nöjd Linda

Och så här såg det ut när vi kom till huset igår kväll.



Golvet har blivit grovslipat och stor, stor skillnad syns. Vet inte helt prosessen men tror den ska lackeras, finslipas och sen lackeras igen. Hoppas han är färdig i helgen!
Ska köpa nytt kök ikväll eller imån. Tänkte lördag först, men IKEA en lördag? Skulle inte tro det... Återkommer när jag har tid! ;)

1 kommentar: