torsdag 15. desember 2011

Snön ligger blöt på marken och vi halkar runt som bambi på is

Min rygg är fortfarande paj, och jag går fortfarande hemma. Men idag ska jag in till Oslo för en gångs skull.
Mitt sociala liv är lika med noll nu för tiden så idag ska jag först få mig en manikyr, och efter det möta Emma på lite shopping och kaffe och lite senare träffa Jessica, som är gravid! Spännande! Känns som det är otroligt många runt mig som fått bulle i ugnen, och på bl a facebook ser man profilbilder med stora magar och dom är så himla fina!

Det är isgata utanför, det regnar och fryser på om vartannat. Det suger, för man är livrädd att ramla och slå ihjäl sig. Funderar starkt på att införskaffa pensionistbroddar.
Men man kan iaf vara fin på håret, även om det är kallt, det är vinter och årets mörkaste tid.


1 kommentar:

  1. Fine Linda!! Gleder meg til å se dere på nyttårsaften!!:)

    SvarSlett