torsdag 23. februar 2012

JD McPherson to Sweden

Den 3e mars händer något fantastiskt i Stockholm. Den otroliga JD McPherson ska spela på Rocketroom, som är en Rockabilly klubbkväll på Debaser. Klicka på namnet, följ länken och njut. Njut oxå av Jimmy Sutton och hans gråskär. Man thats a man!



Jag har inte varit på Debaser på flera år, sist var med Emma, och min vackra väninna Sarah (som jag inte sett på toklänge) som bor i Sthlm.Jag minns inte vilket band som spelade, och vi lämnade Söder i en taxi till Spybar. Där slutar min förtäljning. :)

Iallafall, jag har så HIMLANS lust att dra dit!! Så spelar även Pep Torres and The domestic Bumblebees, som oxå är bra. Gud vilken afton det hade blivit. Jag vill jag vill jag vill....
Dra på Sivletto för att köpa läggningsvatten och båda nr av bladet Budoir, och allmänt strosa på söder, dricka kaffe och njuta Sthlm och alla secondhand butiker! Och krama Sarah då förstås...

2 kommentarer: