søndag 29. juli 2012

Cooking with knives can be dangerous

Igår kväll bakade jag en tårta, och vi skulle ha tacos. Mitt i salladshackingen åkte halva nageln av eftersom Jokke hade gått bananas med knivsliparen! Efter en stund insåg jag att jag inte kunde sträcka ut mitt finger, och vi tog en tur ned på legevakten. Som tur var hade det inte hänt nåt med nerver eller liknande utan bara ett stort öppet sår, så jag plåstrades om och fick med mig diverse såromläggning och en sjukskrivning. Klarade iaf baka klart tårtan så jag tröstade mig med den, och Cava :)


Något annat nytt är att jag valde en mörkare rödfärg sist jag färgade håret. Ekstremt nöjd!
Den orange färgen var otroligt svår att hålla jämn, och med denna röda färgen behövde jag inte ens bleka min utväxt vilket var väldigt positivt då det sliter som tusan på håret...


Så nu e jag hemma några dagar, sen blir det husvagnen till A-bombers. Can´t wait! Alla fantastiska människor på samma plats!


1 kommentar: