tirsdag 4. desember 2012

Kära Tomten

Nu börjar jag bli lagom trött på gubbens gamla Philips mixmaster.


Enligt han så funkar den fint som snus, men det gör den inte. Man måste hålla i den med våld för att den överhuvudtaget ska bearbeta nån deg. Och inte får det plats en vanlig lussebulledeg ens! Så om mitt framtida julbakande ska hållas vid liv, och all annan bakning med för den delen, så jag hoppas att du läser det här Tomten.
Jag önskar mig en Electrolux köksassistent. Gärna creme-vit, det hade passat himlans fint ihop med kylskåpet.



Med den blir bullbaket en dröm.

Tack på förhand.

Linda

1 kommentar:

  1. Så kul denne kjøkkenmaskinen var !! Digger designet.
    Du så morsomt at du begynner å like 60/70 tallet, jeg liker også elementer fra 50 tallet, en del teak møbler, tivolilamper, sminkespeil på soverommet..flott og blande stiler syns jeg også :)
    Ønsker deg en flott nyttårsfeiring !!
    Janne

    SvarSlett