torsdag 31. januar 2013

Superhappy!

Har varit lite hemlig den sista tiden, men nu är allt klart så nu kan jag berätta!
I mars så öppnar jag min egen butik, på Årnes, några mil norr om Oslo!



Butiken kommer innehålla en hel hög med vintagekläder, men mycket nytt kommer ochså in!
Jeans, skjortor, smycken och annat som jag tycker tillhör temat. Lite western, lite rockabilly och lite 50-tal. Vintage blir mellan 40- och 70-tal!
Så nu har jag fjärilar i magen och tusenmiljoner tanker i skallen!
Lägger ut adressen till hemsidan så fort den är igång! Och adressen till butiken såklart!
Sålänge kan ni ju kolla in facebook-gruppen "Bruelands", för mer info!


Så idag är jag SUPERHAPPY!

Solen skiner och snön och isen håller på att smälta bort! Jag slipper klä på mig varmaste jackan (som var som en plastpåse pga plusgrader häromdagen), och solbrillorna åker på!
Livet kan va ganska bra ibland!

1 kommentar:

  1. Vilken fantastisk känsla det måste vara! Kan tänka mig att det är en dröm som går i uppfyllelse. Önskar ett stort lycka till!

    SvarSlett