lørdag 8. juni 2013

Trädojjor!

Asså, jag älskar träskor. Inte den vanliga Moheda-tofflan, men den pimpade träskon.
Efter att Swedish Hasbeens startade så har ju träsko-modet bara exploderat!
Själv har jag bara ett par från Troentorp. Vita. Ja ni har säkert sett dom här på bloggen förrut. Dom var lagom billiga för min plånbok (hittade på rean för 300pix i Torsby under förra årets Pinewood country festival, som är nu igen den 19e juli!)

Dom här gul-vita dreglar jag på just nu. Hoppas väl att nån gång i framtiden ha råd med ett par Hasbeens. Dom randiga. Mmmmm. Finns i röd/vit oxå. Så det ser ut som man går runt med polkagris-skor!!

 Dom är på rea just nu hos Swedish Hasbeens, men fortfarande 1256,50SEK som jag inte har just nu... =(


Och så dessa två par från Piper clogs .


Mintgröna lixom. Vill ha vill ha vill ha. Men 158€. Ajajaj.... 
Nej, jag får nog spatsera runt i mina vita en stund till, och drömma vidare!

1 kommentar: