onsdag 13. november 2013

Swingpants och Frida Kahlo-flätor

Kan man verkligen ha för många swing-pants? No Sir, you can not!
Älskar denna modellen, 40-tals inspirerade byxor. Höga i midjan, vida i benen, och så pyntade jag dom men röda knappar med ankare. Har liknande byxa i mörkblå, med samma knappar men i sidan, ala Heyday-byxan!


Men dom här asså. Dom satt som en smäck, jättesköna. Har sytt dom i svart bi-stretch från Stoff og Stil.

Till det blev det Frida Kahlo-flätor på huvudet!



Tycker själv att jag ser otroligt trött och sliten ut. Hösten och vintern är inget min kropp gillar, min hud torkar ut totalt och går konstant med lipsyl och hudkräm nära, för att kunna smöra in mig. Med för få soltimmar i dygnet ser jag sjuktligt blek ut och det hjälper ju knappast med en känsla av konstant förkylning och för lite sömn.

Usch. 5 månader kvar till vår.
Får stå ut, med vetskapen av att de två hårbollarna hjälper till att lysa upp vardagen. Att vakna med mjuka nosar och tassar i sängen är bara helt ljuvligt!




2 kommentarer:

  1. those pants are great. lucky you, you're able to sew your own pants ...
    oh, love the sweater clips!

    SvarSlett
  2. FANTASTISKA BYXOR!!! Sånna skulle jag också vilja ha!

    SvarSlett