tirsdag 11. februar 2014

Good hair-day, bad camera-day

Otroligt nöjd med frissan häromdagen. 
Konstigt att när man går hemma så har man nästan ingen lust what so ever att fixa te sig. 
Min morgonrock är min bästa vän. Men försöker ha mina fasta torsdagar då håret rullas och blir fint. Stay in place lixom. Bara för att du är arbetslös så behöver du inte ligga på soffan hela dagen. Nä. Hämtar ju posten ibland. *I need a job where i can look this pretty*






Men det är ganska mysigt också. När man har dessa två att gosa med. När dom inte gosar ihjäl sig med varandra, vill säga.
Sötenussegullepluttar! Yes. Syskonkärlek på sitt bästa!


Snön börjar äntligen smälta bort här. Vilket betydde att jag snörade på mig joggingskorna igår. Power-walkade till butiken och handlade.
Så nu vaknade man upp här. Med ont i halsen och snuvig och känner att vintervirus kommer smygande. Skitvinter. I hate you.

1 kommentar:

  1. awesome hair! love it.

    yesterday i had a great hair, great eye brows and great casual 50s outfit day - but had a bad camera day, too. the light eas too bright adn the pictures are not bloggable. phew.

    SvarSlett