torsdag 8. mai 2014

Torsdag. Ketos och Etsy.

Jobbar med att fylla på Etsy-butiken med katterna som sällskap. Dom är ju som känt med överallt! En vid sidan av skärmen, och en värmande mina kalla fötter!
Titta gärna in lite då och då i butiken om du e vintage intresserad. Planen var att även lägga ut de nyproducerade kläderna från bl.a Dickies och Lindybop men det gick inte. Så det blir väl att försöka sälja på fler mässor!
Annars så har det gått trögt med träning denna veckan. Det har regnat konstant sedan måndagen och igår snöade det. Inte direkt motiverande...
Jag är också i sk Ketos, vilket betyder att kroppen är inställd på fettförbränning. 
Metallsmak i munnen, kalla fötter och förhoppningsvis ned i vikt! Ingen vägning innan måndag. Försöker nolla kolhydraterna men kaffet drar iväg, och igår gjorde jag en supergod chokladmousse med avokado som bas, med hallon. Frös, och tyckte jag var värd lite soffmys. T.o.m Jokke åt en skål! Att det var avokado i "glömde" jag dock att berätta. Den får ett eget inlägg med recept!

1 kommentar: